2017. június 2., péntek

Az első hét



A hajbeültetési műtétem napján nagyon elfáradtam, így estére nem volt gond az alvással. 

Másnaptól sajnos egyre nehézkesebb volt a fekvés, a donorterületen lévő rövid haj súrlódása a párnával eléggé zavaró volt, továbbá a félig ülő pozícióval is nehezen barátkoztam meg. A homlokomon lévő dagadás egyre lejjebb ment az arcomon, a szemöldökcsontra, majd az orrnyergemre, végül a szemem alá, majd az 5. napra hirtelen felszívódott. Igazság szerint az első 4-5 nap volt kellemetlen, de ez is inkább a "bezártság" miatt viselt meg, fájdalmat szinte egyáltalán nem éreztem. 

Nagyon jól esett az 5. napon végre kimozdulni, főleg, hogy óvatosan baseball sapkát is tudtam viselni, így egyáltalán nem volt látható a beavatkozás helye. 

Az egyhetes kontrollra már szinte teljesen lejöttek a pörkök, a pirosodás is csillapodott.

Képek az egyhetes kontrollról



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése